A legtöbb kérdés általában a konténer rendeléssel kapcsolatban érkezik hozzánk:
- Mennyibe kerül a konténer rendelés?
- Milyen gyorsan tudok konténert rendelni?
- Milyen hulladék kerülhet a konténerbe?
- Mikor ajánlott konténert rendelni?
- Kik rendelhetnek konténert?
- Milyen információk szükségesek konténer rendelés esetén?
Előző blogbejegyzésünkben minden fenti kérdéssel részletesen foglalkoztunk, most pedig azt mutatjuk be, mi történik a megrendelést követően a hulladékkal: hogyan kerül elszállításra és feldolgozásra?
Szolgáltatásaink között nem csak a konténer kihelyezése, hanem annak cseréje, és későbbi elszállítása is szerepel. Az építkezés, bontás, felújítás során keletkezett hulladék elszállítása a megfelelő környezetvédelmi hatósági engedélyek mellett megfelelő eszközparkot és nagy körültekintést igényel, a hulladékkezelés részfolyamatai során egytől-egyig szigorú előírásoknak kell megfelelni, ezért mindenképpen javasoljuk, hogy egyéni megrendelése során bízza ránk a hulladékszállítás problémáját.
Cégünk, a Merkon Kft., mint az egyik első hazai hulladékgazdálkodási vállalkozás több mint 30 éves tapasztalattal szolgálja ki a megrendelők igényeit, legyen szó akár céges- akár magán ügyfelekről. Tevékenységünket jelenleg 30 darab tehergépjárművel és 480 darab (4, 8, 10, 12, 15, 30 m3-es, valamint 36 m3-es multiliftes) hulladékgyűjtő konténerrel végezzük Budapesten és vonzáskörzetében.
Az építési hulladék kezelése
A “sittszállítás”, azaz az építkezésen keletkező hulladék elszállítása során számos előírásnak kell megfelelni. Budapesten és Pest megyében önálló szolgáltatóként biztosítjuk az építési hulladék kezelésének minden fázisát. A hazai piac egyik legnagyobb gépparkjának és több évtizedes tapasztalatunknak köszönhetően a piac egyik legnagyobb szaktudásával rendelkezünk.
A keletkezett hulladék feldolgozása
A legmodernebb hulladékgazdálkodási előírásokat alkalmazzuk a konténerszállítás során. A minden előírásnak megfelelő elszállítás mellett kiemelt figyelmet fordítunk az építkezés, felújítás vagy átalakítás során keletkezett hulladék saját telephelyünkön történő kezelésére, válogatására és újrahasznosítására. A lehető legnagyobb arányú újrahasznosítás érdekében folyamatosan fejlesztjük az összegyűjtött hulladék kezeléséhez szükséges eszközparkunkat, így sikerült az általunk elszállított hulladékokból 2021-ben több mint 59 000 tonna haszonanyagot leválogatni és újrahasznosítani.
A Megrendelő igényének megfelelően a rendkívül szigorú LEED illetve BREEAM rendszer szerint is tudjuk az elszállított hulladékokat kezelni. Az újrahasznosítható és az újrahasznosításra alkalmatlan anyagokról igény szerint – súly és anyagi minőség alapján – minden hónapban hulladékkezelési kimutatást készítünk a Megrendelő részére, amely az épületminősítési folyamat elmaradhatatlan részét fogja képezni.
Mennyibe kerül a konténer rendelés és a hulladékszállítás?
Hulladékszállítási díjainkat telephelyünk (1184 Budapest, Lakatos u. 61-63.) és a munkaterület távolsága függvényében alakítjuk ki.
Az alábbi árak tájékoztató jellegűek:
- Tiszta „sitt” hulladék (beton, tégla, cserép, inert hulladék) szállítása és hasznosítása: 5.400 Ft + Áfa / m3 díjtól Budapest területén belül
Kevert építési és bontási hulladék: 6.400 Ft + Áfa / m3 díjtól Budapest területén belül
Mikor rendelhető konténer?
Megrendelőink zökkenőmentes kiszolgálását a hétfőtől szombatig működő diszpécserszolgálatunk biztosítja.
Egyedi ajánlat konténer rendeléshez és szállításhoz
Kérjen egyedi ajánlatot konténer bérléshez és szállításhoz.